• Reklmacje i zwroty



Reklamacje

1.zasadyogólne

  • Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: ul. Trzcinowa 4, 83-050 Bielkowo lub na adres mailowy : sklep@e-zoo24.pl. Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej w Sklepie, ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
  • W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji Konsumenta. 
  • Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  • Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

 

 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

           - nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,

           - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji

           - data złożenia zamówienia

           - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

           - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

 

Zwroty

1. Zwrot oraz wymiana towarów, o ile nie noszą one żadnych oznak użytkowania i zapakowane są w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie są akceptowane:

           - w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu,

2. Zwrotem objęte są wszystkie towary za wyjątkiem:

           - repelentów (prepraraty na pasożyty);

           - kosmetyków i chemicznych środków pielęgnacyjnych;

           - towarów zakupionych w promocjach i ofertach specjalnych;

           - produktów posiadających krótki termin ważności i szybko się psujących;
           - towarów ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

           - produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte i nie może być ponownie sprzedane (np. karmy, puszki, saszetki, niektóre kosmrtyki itp)

Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę zwrotu, do przesyłki ze zwracanymi produktami należy dodać fakturę lub dowód zakupu.

 

Pomyłka w dostawie

Wszystkie zamówienia przed wysyłką są sprawdzane. Liczba pomyłek przy pakowaniu jest minimalna. Jednak od czasu do czasu może zdażyć się pomyłka. 

Jeśli w paczce był produkt niezamawiany lub brakowało produktu, który powinien znaleźć się w paczce, prosimy o pilny kontakt zaraz po otrzymaniu przesyłki.