-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Reklmacje i zwroty
Reklamacje
1.zasadyogólne
- Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: ul. Trzcinowa 4, 83-050 Bielkowo lub na adres mailowy : sklep@e-zoo24.pl. Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej w Sklepie, ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji Konsumenta.
- Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- data złożenia zamówienia
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Zwroty
1. Zwrot oraz wymiana towarów, o ile nie noszą one żadnych oznak użytkowania i zapakowane są w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie są akceptowane:
- w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu,
2. Zwrotem objęte są wszystkie towary za wyjątkiem:
- repelentów (prepraraty na pasożyty);
- kosmetyków i chemicznych środków pielęgnacyjnych;
- towarów zakupionych w promocjach i ofertach specjalnych;
- produktów posiadających krótki termin ważności i szybko się psujących;
- towarów ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte i nie może być ponownie sprzedane (np. karmy, puszki, saszetki, niektóre kosmrtyki itp)
Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę zwrotu, do przesyłki ze zwracanymi produktami należy dodać fakturę lub dowód zakupu.
Pomyłka w dostawie
Wszystkie zamówienia przed wysyłką są sprawdzane. Liczba pomyłek przy pakowaniu jest minimalna. Jednak od czasu do czasu może zdażyć się pomyłka.
Jeśli w paczce był produkt niezamawiany lub brakowało produktu, który powinien znaleźć się w paczce, prosimy o pilny kontakt zaraz po otrzymaniu przesyłki.